الگوی غربی و خرابی در بین جوانان ایرانی
 
alireza
26 مهر 1398برچسب:, :: 8:32 ::  نويسنده : alireza       


 

 



 

براي ديدن ادامه عكسها و دانلود روي اين عكس كليك كنيد

   الگوهاي غربی و خراب در بین جوانان ایرانی

عكسهايي تاسف بار از رفتار هاي ناپسند و هنجارشكن كه در بين جوانان ايران زمين رايج شده است...


























نظرات شما عزیزان:

فاطی خانووم
ساعت16:57---21 مرداد 1392
با این پستت مردونگیتو نشون دادی !!! ایول بامرام خوشم اومد

فرناز
ساعت11:49---21 آبان 1389
سلام علیرضا جون

وبلاگت خیلی متنوع<
قربونت


ساره
ساعت12:56---15 آبان 1389
........?#########?
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........................?##############?
...........................?###########?
.............................?#########?
...............................?#######?
.................................?#####?
...................................?###?
.....................................?#?


ساره
ساعت12:55---15 آبان 1389
........?#########?
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........................?##############?
...........................?###########?
.............................?#########?
...............................?#######?
.................................?#####?
...................................?###?
.....................................?#?


ساره
ساعت12:54---15 آبان 1389
سلامممممممممم داداشی خوبی ؟ وای شرمنده بخدا وبت باز نمیشد میخواستم بهت بگم.بعدش دیگه نت نیومدم تا الان ممنون که سر زدی .کم پیدا شدی؟
امیدوارم هر جا هستی خوش باشی


نازنین
ساعت13:25---8 آبان 1389
--••*´NAZANIN`*••--كاش باران تو را به ياد اشكهاي من بيندازد--••*´NAZANIN`*••--
نازنين ، هر پرنده سفر كرده اي از تو مي خواند و هر غنچه اي كه مي شكفد،
نام تو را بر زبان مي آورد

[گل] .♥.•'´[گل]¤¯`°•.¸ **¤>فریاد عشق »¤** ¸.•°´¯¤[گل] .♥.•'´[گل]
.♥.•'´[گل]

[گل]ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ ســــــــــلام خوبی؟[گل]

[گل]ــــــــــــــــــ وبــــلاگ فریـــــاد عشـــــــق بـــه روز شـــــد[گل]

[گل]ـــــــــــــــــــــــــ ـــ منتــــظر حضــــور پـــرمهرتــــم[گل]


[گل] .♥.•'´[گل]¤¯`°•.¸ **¤>فریاد عشق »¤** ¸.•°´¯¤[گل] .♥.•'´[گل]
.♥.•'´[گل]


چشم سیاه(رها)
ساعت11:49---6 آبان 1389
میشه گفت آره

چشم سیاه(رها)
ساعت10:21---6 آبان 1389
عزیزم این چه حرفیه بخدا من جز شما بر و بچز وبلاگ کسی و ندارم وهمتون واسم عزیزید
دوست داشتن تمام شده چون هیچکی ادمو واسه خودش دیگه دوست نداره


چشم سیاه(رها)
ساعت10:03---6 آبان 1389
سلام علیرضا جان شرمنده دیر اومدم
خوبی؟
آره مال شهر خودمونه ولی من دوست داشتن هیچ کس رو دیگه قبول ندارم دوست داشتنها مرده البته از دید من


ساره
ساعت22:24---5 آبان 1389
من نظر خصوصی گذاشتماااا

ساره
ساعت22:16---5 آبان 1389
داداشی نیستی؟کجاییییییییییییییییی بیا دیگه

ساره
ساعت22:11---3 آبان 1389
سلام داداش خوبی من امشب تونستم بیام نمیدونم هستی یا نه اگه هستی بیا وبم

سارا
ساعت0:05---3 آبان 1389
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____██████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
____████____█___███_████


namakdoon
ساعت12:27---2 آبان 1389
galeb hasta damet garm

نازنین
ساعت14:53---1 آبان 1389
---••*´NAZANIN`*••---بیا با من دلم تنهاترین است---••*´NAZANIN`*••---

بیا مهربونيت رو مثل هميشه همه جابپاش تا بهار را باهم صدا كنيم

[گل] .♥.•'´[گل]¤¯`°•.¸ **¤>فریاد عشق »¤** ¸.•°´¯¤[گل] .♥.•'´[گل]
.♥.•'´[گل]

[گل]ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ ســــــــــلام خوبی؟[گل]

[گل]ــــــــــــــــــ وبــــلاگ فریـــــاد عشـــــــق با دو پست بـــه روز شـــــد[گل]

[گل]ـــــــــــــــــــــــــ ـــ منتــــظر حضــــور پـــرمهرتــــم[گل]


[گل] .♥.•'´[گل]¤¯`°•.¸ **¤>فریاد عشق »¤** ¸.•°´¯¤[گل] .♥.•'´[گل]
.♥.•'´[گل]


بهاره--قصرعشق
ساعت19:55---30 مهر 1389

´¨¨`*:•[گل]•´¨¨`*:•[گل]•´¨


بهاره--قصرعشق
ساعت19:54---30 مهر 1389

´¨¨`*:•[گل]•´¨¨`*:•[گل]•´¨


bita
ساعت11:32---30 مهر 1389


bita
ساعت11:32---30 مهر 1389
bale vaghan jaye tasof dare
faramosh nakardam shoma kam peydai


tannaz
ساعت10:24---30 مهر 1389
واقعا که جای تاسف داره

نه داداش فراموش نکردم


tannaz
ساعت10:23---30 مهر 1389
واقعا که جای تاسف داره
نه داداش فراموش نکردم


*امیرعلی*
ساعت9:18---30 مهر 1389
سلام مرسی که اومدی و نظر دادی
من 19 سالمه و تهرانی هستم
فقط آهنگ بندری من از کجا گیر بیارم
منظورت بندرعباسیه یا کلا بندری
بگو میردم اگه پیدا کردم برات میذارم
فقط دقیق بگو تا بذارم چون من تا الا دنبال آهنگ بندری نگشتم
مرد جنوب
قربانتان امیر علی


*امیر علی*
ساعت3:35---29 مهر 1389
سلام خوبی من اپم بیا
شما جزئ لینک های من هستید
قربانت امیرعلی


ساره
ساعت23:29---28 مهر 1389







ساره
ساعت23:29---28 مهر 1389







ساره
ساعت23:29---28 مهر 1389







سارا
ساعت22:51---28 مهر 1389
_________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@


ساره
ساعت22:07---27 مهر 1389
من ازاین پس به همه عشق جهان میخندم

به هوس بازی این بی خبران می خندم

من از آن روزی که دلدارم رفت

به غم و شا دی عشق دگران می خندم

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز

کارم از گریه گذشته است بدان میخندم

بی گمان نیست جهان غیر از هجر

بر شکوه شب هر وصل شما میخندم

سایه ای هست مرا فرصت گفتن نبود

در به روی هر سقف …. آسمان میبندم

دیگران می گویند : چه شود فرداها

من به دیروز و پری روز جهان میخندم

گفته بودندکه عشق اول بیخبری است

هست اما آرام من به این بیخبران میخندم


ساره
ساعت19:48---27 مهر 1389
سلاممم داداشی امیدوارم هر جا هستی خوش باشی در درسات هم موفق باشی منم مشغولم با درسها این ترمم که حسابی درسها سنگینن

بهاره--قصرعشق
ساعت10:38---27 مهر 1389
سلام خوش اومدی
مطلبت خوندنی بود
راستی چرا نظر خصوصی ؟؟
منم آپم بدو بیا


سارا
ساعت9:52---27 مهر 1389
لو میدهم تورا

آن سیب که پدرم خورد

از درخت نبود !!

پشت پا زدی به او

بخاطر من

که در بهشت زاده نمی شدم

هرگز


سارا
ساعت9:52---27 مهر 1389
انان که خاک را به نظر کیمیا کنند

ایا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی

باشد که از خزانه ی غیبم دوا کنند





سارا
ساعت21:37---26 مهر 1389
@};
-


سارا
ساعت21:36---26 مهر 1389
عيدتون مبارك

ساره
ساعت21:36---26 مهر 1389
سلاممممممممم خوبی ؟ چه عجب پیدات شد معلوم هست کجایی ؟
داداش علیرضا خیلی وقت بود نه خبری ازت بود نه چیزی اپ کرده بودی
خیلی خوشحال شدم دوباره اومدی


سارا
ساعت21:34---26 مهر 1389
چشمه های خروشان تو را می شناسند
موجهای پریشان تو را می شناسند
پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگهای بیابان تو را می شناسند
نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می شناسند
از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می شناسند
اینک ای خوب فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می شناسند
کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه های خراسان تو را می شناسند


نازنین
ساعت19:59---26 مهر 1389
سلاممممم خوبی؟ ممنون که اومدی.. من اومدمم شما دیگه نیومدی خبر میدادمم... واای چه عکسهای تاسف آوری متاسفانه جوانان راه اشتباه و فنا رو انتخاب میکنن.. موفق باشـی

سميـــرا
ساعت16:28---26 مهر 1389
سلام خوبین؟

من کم پیدا هستم یا شما؟

نمی دونم چرا سراغی از دوستان قدیمی نمیگیرید

همیشه منتظر حضور گرمتون هستم

فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من علیرضا ست واهل جنوب
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان alireza و آدرس alireza.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 117418
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 218
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->